Skip to main content

De Craciun



De Craciun am primit cadouri foarte frumoase. Cel mai mult mi-au placut Cafeneaua Capsunicii si stiloul cu simbolurile Londrei. Si cartea ,,M is for Magic” scrisa tot de autorul lui ,,Coraline”, Neil Gaiman. Am primit si ,,Sleepovers", dar pe aceasta deja am citit-o de la British Council. Dar mama si tata stiau ca mi-o doream foarte mult. Si Miriam a primit cadouri frumoase.
In fiecare zi de Craciun am fost la biserica. In prima zi de Craciun am fost la bunici pe care i-am colindat. Si de la ei am primit cadouri.
Sa nu uit, Raluca mi-a dat un cadou grozav, un set ,,The Writer in Me" care ma invata cum sa scriu ca sa devin o scriitoare. :)



In a treia zi de Craciun am mers acasa la Parintele Ovidiu unde m-am distrat de minune cu Luca, Dumitru si Maria. Din pacate Constantin era bolnav.
M-am simtit asa de bine de Craciun! Ma bucur ca am primit cadouri frumoase!

Comments