Skip to main content

Vacanta de toamna



In aceasta vacanta de toamna am facut foarte multe lucruri. Eu si Miri am mers la bunica si ne-am jucat cu ea, am mai citit si am mai mers afara. Am mers si la Palatul Copiilor si la BritTeen cu Vlad, Teodora si Andreea. Am citit ,,Din marile legende ale lumii”.



Cartea are multe legende frumoase despre eroi (Ghilgames, Roland, Cidul). Toti acesti eroi sunt foarte curajosi si castiga in orice lupta. Uneori finalul legendelor era trist, dar tot mi-au placut!
In fiecare seara, am vazut pe cer multe stele stralucitoare. Erau minunate!



Ieri am fost la biserica si am ascultat slujba.



Dupa aceea am mers cu tata la filmul ,,Aventurile lui Sammy – Pasajul Secret”.



Mi-a placut foarte mult! Este vorba despre o mica testoasa pe nume Sammy care, impreuna cu prietenii ei, Ray si Shelly, trece prin diverse aventuri. Daca vreti sa aflati mai multe, duceti-va la film, este foarte amuzant!
Dupa-amiaza, Vlad a venit in parc. Noi doi avem cate un mazin’ hamster si ne-am jucat cu ei. Pe al meu il cheama Sweetie si este roz cu pete albastre, iar pe al lui Vlad il cheama Sunshine (el ii spune Hamsterel) si este galben.





Ne-am dat pe skateboard-ul lui Vlad si am schimbat sapca mea cu sapca lui (a mai facut acest lucru alta data si ne-am amuzat).
Azi am mers din nou la scoala. Imi pare rau ca aceasta a fost ultima vacanta de toamna, dar oricum a fost frumoasa. N-am s-o uit niciodata!

Comments