Skip to main content

De 1 Iunie in Gradina Botanica




Mi-a placut foarte mult de 1 Iunie. Domnul Diriginte ne-a dus la Gradina Botanica si la restaurantul Casa Vanatorului. Ca deobicei, Domnul Diriginte a inceput drumetia noastra cu glume. :) Noi, fetele, am ras privindu-i pe baietii (care au intarziat) cum au fost pedepsiti sa faca 10 flotari. :)



Plimbarea noastra prin Gradina Botanica a inceput cu serele. Am vazut o multime de plante si copaci uriasi!



Bineinteles, Miri ne-a insotit si ea in drumetie.



S-a imprietenit cu toata lumea, pana si cu Domnul Diriginte! Fetele i-au spus povesti, Ruxandra a mers de mana cu ea,



iar cu Andrei si Tudor chiar s-a imprietenit.



Dupa ce am ajuns la lac, a inceput sa ploua. A trebuit sa ne adapostim sub cate un copac ca sa ajungem inapoi la sere. Eram uzi leoarca! Dar ploaia nu ne-a stricat distractia! Miri s-a jucat cu Andrei de-a inchisoarea. :) Iar eu am stat cu fetele.



A fost amuzant cand a trebuit sa alergam pana la restaurant (inca mai ploua!)... Bine ca unii dintre noi am fost echipati cu geci si umbrele. :D La Casa Vanatorului am servit o pizza delicioasa, dupa care am plecat acasa. Mi-a placut drumetia deoarece a fost fain sa ma plimb prin Gradina (cum a zis Miri: “E grozava aventura noastra, in mijlocul naturii, cu capuse...” :D).



Am primit foarte multe informatii utile de la Domnul Diriginte, iar ploaia a facut plimbarea noastra si mai palpitanta! :D
P.S. Am primit cartea “Marele Nate – Intaiul intre pusti” de la mama si tata.



Am terminat-o deja si mi-a placut! Dar ramane stabilit: “Jurnalul unui pusti” e de un milion de ori mai buna! :D

Comments