Skip to main content

A venit primavara!



Primavara a sosit odata cu ziua lui Miri. A implinit cinci ani!



A primit foarte multe cadouri!



Eu i-am facut o revista intreaga cu Angelina Ballerina. :)





Intr-o seara ne-am vazut cu Constantin, Dumitru, Luca si Maria. Miri s-a jucat cu Dumitru si Maria, in timp ce eu am mai stat de vorba cu Constantin si Luca. Ne-am simtit foarte bine cu ei, intotdeauna fac atatea glume! :)



In perioada aceasta am citit multe carti (a inceput un nou concurs Reading Challenge la British Council: Circus Stars)



si am mers la filmul “Mirror, mirror” cu Andreea, Teodora si Vlad.



Saptamana trecuta am mers la ziua Dianei, la restaurantul La Castel. Au fost mai multi colegi de-ai mei. Am stat cu prietenele mele, Denisa, Miruna, Nicole si Ruxandra. La sfarsitul petrecerii s-a adus tortul. A fost foarte bun! M-am simtit bine la petrecere! :)



Ma bucur ca a venit primavara! Abia astept sa vina vacanta de Paste! :)

Comments