Skip to main content

De ziua mea



De ziua mea am purtat noua mea caciula alba si frumoasa (mi-a tinut foarte cald),



m-am plimbat cu Rapunzel, papusa primita cadou de la mama si tata.



Am mers la Sage.



Apoi, acasa am suflat in lumanarile de pe tortul-tiramisu delicios.



M-am simtit foarte bine de ziua mea! :)

P.S. Astazi am primit de la mama si tata cadourile de ziua mea. Am primit papusa Rapunzel, un Kinz Klip cu un Spotted Leopard, Iliada si Odiseea, o carte care se numeste ,,Care-i faza cu cititul?”, o carte in engleza, ,,Charlotte’s Web” (am vazut si filmul si mi-a placut foarte mult!), o carte cu Best Friends’ Club si cateva stickere cu simbolurile Londrei. Cel mai mult imi place Rapunzel pentru ca are un par foarte lung si foarte moale! Si accesoriile ei sunt foarte dragute!
Ma bucur ca am primit aceste cadouri frumoase! Imi plac foarte mult!
P.P.S. Am primit si de la Raluca o umbrela cu Hello Kitty, un tricou tot cu Hello Kitty, o agenda cu Hello Kitty si doua caiete. Si aceste cadouri sunt minunate!

Comments