Skip to main content

Jurnal de calatorie (V) - Colmar, Franta





E interesant sa calatoresti si sa descoperi lucruri noi... De curand am facut o noua calatorie, nu foarte lunga, la Colmar, provincia Alsacia, in Franta.
Stiati ca Rinul desparte Germania de Franta?



Tocmai am trecut peste acest rau cu masina. Ne-am oprit si am facut niste poze... In partea Germaniei si in partea Frantei...





Ce pot sa va spun despre Colmar? Ca este un oras linistit si foarte colorat



si ca i se mai spune si Mica Venetie?



Stiati ca barza este simbolul Alsaciei?





Eu si cu Miri am primit doua berze de plus.



Ne-am jucat cu ele! Cand Miri a primit barza, a zis: “Barza este cea mai buna prietena a mea!” :)



Toata lumea stie ca Franta a dat in dar Americii Statuia Libertatii. Dar stiati ca pe creatorul Statuii il cheama Auguste Bartholdi si ca e din orasul Colmar?



De aceea, in Colmar, la iesirea din oras, pe drumul spre Strasbourg, se afla o copie a Statuii Libertatii.





Tot o copie a Statuii am vazut si in 2008, la Paris.
A fost frumos in Colmar! Am trecut peste Rin, am vazut Statuia Libertatii... Grozav, nu-i asa? :) :D



P.S. J'aime Colmar! :)
VA URMA...

Comments