Skip to main content

Jurnal de calatorie (VII) – Strasbourg, Franta





Pe 14 iulie, de Ziua Nationala a Frantei, am mers in... Franta! :)



Am mers la Strasbourg, un alt oras tot din Alsacia, la fel de colorat si plin de flori ca si Colmar.





Acolo am vazut o multime de statui in diverse piete (intr-o piata, Miri a facut baloane de sapun... :) )



si o catedrala mare numita Notre Dame.



Am trecut din nou prin magazine pline cu berze de plus si cu dulciuri...



Cel mai mult mi-a placut la Parlamentul European.



Pana sa ajungem acolo, am trecut pe langa raul Ill, care trece prin Strasbourg.



La Parlamentul European am vazut toate cele 27 de steaguri ale Uniunii Europene. Am recunoscut multe dintre aceste steaguri. Am trecut deja prin multe tari ale Uniunii Europene: Franta, Anglia, Bulgaria, Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia si Germania. M-am bucurat cand am vazut si steagul Romaniei! :)



Ma bucur ca am mers in Franta chiar de Ziua Nationala!



P.S. J'aime Strasbourg! :)
VA URMA...

Comments