Skip to main content

Jurnal de calatorie (IX) - Titisee, Neustadt





In alta zi am fost la Titisee-Neustadt, o localitate din Padurea Neagra, unde este un lac foarte mare!



Pana sa ajungem la lac, am mers pe niste stradute dragute si am intrat in niste magazine.





Mama, cand a fost prima data la Titisee, pe vremea cand era studenta, a vazut o multime de hipopotami de plus prin magazine. I-a promis si lui Miriam un hipopotam! Dar acum, n-am gasit nici macar un hipopotam! :)
Insa magazinele erau atat de frumoase, incat nu-ti mai venea sa iesi din ele! :)







Eu si cu Miri ne-am amuzat proband caciuli si palarii haioase... :D













Pe Lacul Titisee erau multe barci si vaporase (si rate, bineinteles).









Am admirat lacul si m-am jucat cu Miri (ne-am prefacut ca suntem pirati). La un moment dat, niste vrabiute au venit langa banca unde stateam. Eu si cu Miri le-am dat niste firmituri din covrigii pe care ii mancam.





Mi-a placut lacul Titisee! Si stradutele si magazinele au fost frumoase... :)



VA URMA...

Comments