Skip to main content

Jurnal de calatorie (IV) - Donaueschingen/Donauquelle (Izvorul Dunarii)





Dintotdeauna mi-am dorit sa vizitez Muntii Padurea Neagra si sa vad locul de unde izvoraste Dunarea. Intr-o dupa amiaza am mers cu mama, tata si Miri la Donaueschingen, localitatea unde este Donauquelle, izvorul Dunarii.



Am privit cum curgea Dunarea



si am vazut mai multe imagini cu Donauquelle, asa cum arata in trecut.







A fost interesant ca am mai vazut Dunarea trecand prin Budapesta, prin Viena si, in 2010, cand am mers cu Vlad la mare, in Bulgaria (am trecut cu bacul peste Dunare, la noi in tara).
Dunarea trece prin 4 capitale (Viena, Bratislava, Budapesta si Belgrad). Eu deja am trecut prin doua dintre aceste capitale (Budapesta si Viena), anul trecut, in road trip-ul catre Berlin, dar si anul acesta, in drumul spre Freiburg.
Sunt foarte bucuroasa ca am vazut izvorul Dunarii! La anul, in clasa a sasea, voi face Geografia Europei. Cine stie, poate va fi o lectie despre Dunare, prin ce tari ale Europei trece, prin ce capitale...
Aceste locuri vizitate, toate aceste informatii pe care le-am aflat pana acum ma vor ajuta la scoala, cu siguranta! :D



VA URMA...

Comments