Skip to main content

Jurnal de calatorie (III) – La St. Ottilien

Dupa Barcelona, ne-am reintors la Freiburg. Intr-o seara am iesit la un restaurant in St Ottilien.



Am mers si cu Domnul Professor Mair care se cunoaste cu mama de mult timp (din 1996, cand mama a venit pentru prima data la Universitatea din Freiburg).
Restaurantul era in Muntii Padurea Neagra, iar Domnul Profesor a spus: “Let’s have an adventure in the dark woods. Beware of the ghosts!” :D
Restaurantul se afla langa biserica St. Ottilien, o biserica foarte frumoasa.



In biserica nu era nimeni



si, Domnul Profesor, care stia foarte bine locul, ne-a condus pe o usa secreta care cobora pana la un izvor. Foarte frumos a fost!



Si la restaurant a fost foarte frumos, am avut parte de o priveliste incantatoare. Era si un loc de joaca pentru copii unde era si un tractor.



Ne-am “plimbat” cu tractorul



si Miriam s-a jucat si la groapa cu nisip.
Eu si cu Miri am facut fata unui om din trei turnulete de nisip. La sfarsit a venit si Domnul Profesor si ne-a ajutat! :) El a facut restul corpului...



Asa ne-a iesit un omulet de nisip...



Am vorbit numai in engleza toata seara si mi-a placut foarte mult. Mama a spus ca m-am descurcat foarte bine!
Mi-a placut foarte mult de Domnul Profesor Mair! Este foarte amuzant si prietenos! Sper sa ma mai intalnesc cu el curand... :)
VA URMA...

Comments

  1. te citim cu drag, Teodora! keep up the good work!
    Ileana si parintii ei : )

    ReplyDelete
  2. I'm glad that you are reading my blog! :) Yes, I will keep up the good work, as you said! :)

    ReplyDelete

Post a Comment