Skip to main content

Vacanta de vara





Cred ca anul acesta am avut cea mai frumoasa vacanta de vara de pana acum! Ce a facut-o atat de frumoasa? Calatoria mea lunga...



In aceasta vacanta, eu am mers in foarte multe tari straine: Ungaria, Austria, Germania, Spania, Franta si Elvetia. Am stat o luna la Freiburg, inconjurata de Muntii Padurea Neagra.



Dar probabil deja ati citit Jurnalul meu de calatorie! :)



Peste tot mi-a placut, fiecare loc vizitat a avut ceva interesant si special de descoperit! :)
Cel mai frumos a fost la Barcelona!



Din aceasta lunga, dar minunata calatorie, m-am intors cu multe amintiri frumoase,



poze amuzante





si multe suveniruri din fiecare loc pe unde am trecut... :)





In ultima luna de vacanta, m-am intalnit cu prietenii mei. Le-am povestit cu mare placere aventurile mele din vacanta! De asemenea, m-am bucurat foarte mult cand Tanti Coca si Unchiul Nicu, unchii mei din Canada, au venit la Iasi! Imi pare rau ca nu am putut petrece mai mult timp cu ei...



Acum deja a inceput scoala! Eu sunt in clasa a sasea, iar Miri e in grupa mare! :)



Acum, in a sasea, voi avea o noua materie: T.C.E. (Turismul Cultural al Europei). Sunt sigura ca o sa am ce sa povestesc la aceasta materie! :D



Comments

Post a Comment