Skip to main content

Jurnal de calatorie – The Royal Parks





Gata cu aglomeratia metropolitana din Londra, este timpul sa ne oprim in... The Royal Parks! :)
Aceste parcuri apartin familiei regale. Sunt mult mai mari si mai frumoase decat cele obisnuite! De obicei, in parcuri este foarte multa galagie! Insa, in The Royal Parks, totul este linistit! Multi oameni vin aici pentru a se relaxa. Sunt multe modalitati de a-ti petrece timpul in aceste parcuri: poti sa te plimbi si sa admiri peisajul multicolor din jurul tau sau poti sa te relaxezi stand intins pe iarba, la umbra copacilor, si citind o carte!
Hyde Park
Hyde Park este cel mai mare parc din Londra! Aici, eu si cu Miri ne-am jucat cu minionii nostri din filmul “Despicable Me”.



Acestia au avut o mica sedinta pe ramura unui copac. Din nefericire, un minion mov cam bagacios a venit peste ei...



De asemenea, minionii au cantat imnul Marii Britanii, tinand in mana steaguri. La un moment dat, insa, minionul mov a revenit. Fiind suparat, a muscat un steag...



Regent’s Park
In Regent’s Park, am stat pe iarba si m-am relaxat un pic. Am citit din cartea “Dork Diaries – Skating Sensation” (cumparata de la Waterstones)



si am dat de mancare gastelor, lebedelor si ratelor de pe lac.







Dupa ce am hranit pasarile, am mers la Honest Sausage, un restaurant din Regent’s Park. Acolo am mancat o prajitura cu ciocolata foarte buna! :)





St. James’s Park
In St. James’s Park, am stat din nou pe iarba. Am ascultat muzica, iar Miri s-a jucat cu personajele din filmul “Monsters University”. :)



Lui Miri ii place foarte mult acest film! :)



Ne-am mai plimbat si am stat pe niste sezlonguri.





Din punctul in care ne aflam, se vedea si Big Ben. :)
Din St. James’s Park se iese pe The Mall, strada care duce la Buckingham Palace.





Parcul care mi-a placut cel mai mult a fost Regent’s. Acest parc este foarte frumos, plin de flori.







Lacul unde se afla gastele, lebedele si ratele este foarte mare (poti chiar sa te plimbi cu barca pe apa),



iar la restaurantul Honest Sausage gasesti mancare delicioasa! :)



Comments