Skip to main content

Jurnal de calatorie – Notting Hill





Notting Hill este un cartier faimos din Londra. Acolo se afla vestita Piata Portobello





unde gasesti multe tarabe si magazine din care poti sa cumperi lucruri vechi si noi, de la carti si haine pana la suveniruri. Din Notting Hill mi-am luat o geanta-papuc cu steagul Marii Britanii! :)



In Notting Hill totul este viu colorat!



Casele si magazinele de acolo sunt frumos decorate. Daca vrei sa scapi un pic de agitatia si aglomeratia din centrul Londrei, Notting Hill este locul perfect pentru a te relaxa! In magazine gasesti atatea lucruri interesante,





sunt chiar si cateva restaurante acolo, inclusiv un restaurant de-al lui Jamie Oliver...



Dupa o plimbare placuta prin Notting Hill, am mers la The Sherlock Holmes Museum... V-am facut curiosi? :)



Am devenit detectiv si am fumat o pipa...



Comments