Skip to main content

Un alt weekend plin



Sambata dimineata, pe 22 mai, eu cu Vlad si alti colegi am mers la Testul Cambridge. In pauze am vorbit cu Vlad si am jucat afara "Sticluta cu otrava” si "Imparate, imparate”. Mai spre sfarsit, cand erau mai putini copii, eu cu Vlad si cu alti copii mai mici de la Starters am jucat "Mata" (eu cu Vlad asteptam sa intram la proba de Speaking pentru ca eram ultimii). A fost bine la Testul Cambridge, dar rezultatele le vom avea abia in toamna. Pentru ca am mers la Testul Cambridge, mama mi-a luat adidasii violeti (din imagine) cu steagul Marii Britanii. Cool! :)
In aceeasi zi, dupa-amiaza, eu cu Teodora si Vlad am mers la Cinema City sa vedem "How to train your dragon”. Din pacate, Andreea n-a putut sa vina (ea a mers la o petrecere). Cel mai tare lucru a fost ca noi am stat singuri la film, in timp ce mamele noastre au mers prin magazine! Toti trei ne-am simtit ca niste adulti! :)

Duminica am mers in Gradina Botanica si am sarbatorit ziua lui Constantin, un prieten de-al meu.



Prima data, eu cu Constantin si fratii lui, Dumitru, Luca si Maria, am inaltat un zmeu foarte mare.



Luca, fiind cel mai mare, l-a ajutat mai mult pe tatal lui sa inalte zmeul.



In acest timp Constantin filma,



iar ceilalti se uitau si il mai ajutau pe Parintele Ovidiu. Dupa aceea am mancat tortul lui Constantin si am inceput sa jucam fotbal.



La un moment dat, Dumitru, Maria si Miriam au vrut sa se joace cu mingea asa ca noi (cei mari) am inceput sa jucam prinsa.





M-am simtit bine in Gradina Botanica!



Luni seara m-am intalnit cu Vlad in parc.



Avem locurile noastre secrete: o sectie de politie (eu sunt Officer London si Vlad e Sergeant) si facem propriul nostru film "How to train your dragon” in 3D. :) :)) La un moment dat ne-am intalnit cu Maria si Puffy. Avea si ea bicicleta si am facut o mica intrecere cu bicicletele.



In acest weekend m-am simtit bine!

Comments