Skip to main content

Sfarsit de an si inceput de An Nou



Sfarsitul de an a fost frumos. Pe 30 decembrie am mers la Cezara acasa.





A fost foarte frumos la ea! Impreuna am jucat Macaua si Monopoly, iar Miri s-a jucat de-a coaforul (a pieptanat-o pe Lori care avea un par asa de lung!).



La Cezara mi-am facut o noua prietena: pe Lori, care e in clasa a noua! :)
De Anul Nou (pe 1 ianuarie) am mers la Mitropolie, la slujba.



Acolo Andrei ne-a aratat noul lui elicopter. Mi-a placut elicopterul, zbura foarte frumos!





In urmatoarea zi, Andrei, Codrin si Laura au venit in parc cu elicopterul



si dupa aceea, au venit la noi acasa. M-am jucat din nou cu Andrei.
A fost frumos in primele zile din noul an! La multi ani, 2012! :)

Comments

  1. Sa ai un An bun, plin de noroc, bucurii si impliniri Sa ai numai de 10!

    Vlad

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Vlad, si tie la fel!

    ReplyDelete

Post a Comment