Skip to main content

Vacanta de iarna



Aceasta vacanta de iarna a fost foarte frumoasa! Am primit cadouri grozave de Craciun, m-am intalnit cu Cezara



si Andrei,



am mers in Parcul Expozitiei cu mama si Miri,



m-am jucat la British Council,



am mers la mama la universitate - am mai spus ca mama este o profesoara foarte buna?



(acolo eu si cu Miri ne-am jucat de-a scoala: eu eram profesoara, iar Miri, eleva),





am citit o multime de carti de Jules Verne (printre care “Ocolul Pamantului in optzeci de zile”, “O calatorie spre centrul Pamantului”)



si am mers la Alvin and the Chipmunks 3 (mi-a placut filmul!).



In ultima zi de vacanta am mers la ziua lui George, la Castelul Medieval.





Acolo am dansat, am facut karaoke si, la sfarsit, a venit tortul. A fost foarte bun! :)



M-am simtit bine in vacanta de iarna pentru ca am fost alaturi de familia mea si de prietenii mei! Imi pare rau ca s-a terminat, dar ma bucur ca sunt din nou cu Domnul Diriginte si cu colegii mei…

Comments