Skip to main content

Weekend la Poiana Brasov



Weekend-ul trecut am mers la Poiana Brasov. Pe drum, m-am jucat cu Miri si am admirat peisajul de iarna.



La Poiana Brasov am facut foarte frumos! M-am jucat cu zapada,



am mers cu colacul pe partie (ce viteza am avut!)



si am vizitat si Brasovul.



Acolo am vazut Biserica Neagra



si ne-am plimbat pe mai multe stradute…



Pe munti era scris “BRASOV”, ca la Hollywood. :)



Sambata seara a fost cina festiva cu colegii lui tata. Acolo m-am intalnit cu Corina si Ingrid, cele doua fetite pe care le-am cunoscut acum doi ani, la Vatra Dornei. Impreuna am dansat si ne-am distrat! :)



M-am simtit foarte bine la munte! Cel mai mult mi-a placut cand am mers la Brasov!



A fost frumos acolo, mai ales la Biserica Neagra (era foarte mare! – insa mama mi-a spus ca e o nimica toata pe langa Munster-ul din Freiburg pe care il voi vedea la vara).

Comments