Skip to main content

Acasa la Cezara

Aseara, eu si Miri am mers acasa la Cezi. In timp ce parintii nostri au vorbit intre ei, noi trei ne-am jucat. A fost asa de distractiv! Mai intai, ne-am jucat cu mingea, apoi am jucat ascunsa, prinsa si sticluta cu otrava. Dupa aceea am mers sa mancam pizza. A fost asa de buna!



Cel mai mult mi-a placut cand eu si cu Cezi am jucat Monopoly.



Miri s-a mai jucat cu papusile si Webkinzii Cezarei. La sfarsitul jocului, ne-am numarat banii de la Monopoly. Eu aveam cei mai multi bani! :D
Inainte de a pleca acasa, ne-am jucat cu toti Webkinzii Cezarei si ne-am prefacut ca suntem trei surori care se jucau impreuna.



Am fost asa de trista cand am plecat de la Cezi, dar sunt sigura ca o sa o ne mai vedem curand...Ne-am simtit atat de bine acasa la Cezi! Ma bucur sa am o prietena asa de buna ca ea!

Comments