Skip to main content

Am fost Coraline!





In aceasta dimineata eu si cu colegii mei am participat la carnavalul ,,Cu masca, fara masca”, serbarea noastra de Craciun.



Fiecare si-a ales un personaj sa il prezinte. Eu am fost Coraline.



Pentru a-mi interpreta rolul, mi-au trebuit urmatoarele accesorii: cartea ,,Coraline” de Neil Gaiman, o papusa asemanatoare cu mine (si cu Coraline, desigur), o pereche de agrafe cu nasturi, o pisica neagra si un glob de sticla. Mi-am interpretat rolul foarte bine!



Sa va spun si ce au fost ceilalti colegi ai mei:
Nadine: Bradut
Lucia: Statuia Libertatii
Rares: Robot-Extraterestru
Iulia: Ingeras
Tudor: Vampir
Stefania: Japoneza
Lisa: Liliac
Ioana: Muschetar
Alexandru: Capcaun
Smaranda: Dragonul din Shrek
Petru: Spiderman
Maria: Indianca
Sami: Zorro
Corina: Zana Florilor
Sergiu: DJ
Andra: Craiasa Zapezii
Ruxandra: Dansatoare
Lorena: Ingeras
Cezara: Craciunita
George: Medic
Andreea: Cowgirl
Diana: Rudolf
Daria: Copacul Nuc
Iata si cateva fotografii:















La carnaval am mancat pizza si prajiturele, am dansat si am cantat karaoke.
La sfarsitul carnarvalului, doamna invatatoare si domnul de la Micii Exploratori ne-au dat diplome.



Eu si cu Corina am primit de la domnul de la Micii Exploratori niste nave spatiale fiindca la o ora am facut niste proiecte cu extraterestrii si ale noastre au fost cele mai frumoase!
Dupa aceea am facut tombola. Am primit de la Cezara cartea ,,Singur pe lume” si un Lil’ Kinz Elefant! Mi-a placut foarte mult cadoul.
Inainte de a pleca, Iulia ne-a servit cu bomboane pentru ca astazi e ziua ei.
Ce frumos a fost la carnaval! Cat ma bucur ca am fost Coraline!

Comments