Skip to main content

Petrecere in pijamale 2



Vineri seara, Andreea si Teodora ne-au invitat la o petrecere in pijamale. Pe mine si pe Ioana...
Mai intai am intrat pe internet.





Le-am aratat fetelor blogul meu si pe Birdy, noul meu Lil’ Kinz. Am facut parada modei si am dansat.







Dupa aceea, Doamna Vicol ne-a adus friptura si sandvisuri cu fete zambitoare.



In timp ce mancam, ne-am uitat la Barbie in Castelul de Diamant si la Frate si sora.



Mai tarziu am facut o piesa de teatru pentru Doamna Vicol.



Apoi ne-am uitat un pic la High School Musical. La un moment dat ne-am gandit sa il ascundem pe Mickey Mouse, o jucarie de-a lui Adi si Teo, si sa jucam Telefonul American. Inainte de culcare, eu si fetele am facut teatru cu Webkinzii nostri in cortul lui Adi si Teo: Birdy, Lilly, Pufi, Linda, Max, Flora, Zumy, Elli, Ella si Cookie.
In cort trebuia sa dormim,



dar, nu o sa va vina sa va credeti, insa, eu, Adi si Ioana am stat treze pana la 6 dimineata (Teo s-a culcat mai devreme)!



La 6 ne-am culcat



si ne-am trezit pe la 9. Eu am fost tot prima care s-a trezit si, pana s-au sculat si celalalte fete, Doamna Vicol a pregatit micul dejun. Ne-am uitat la Anastasia si apoi, mama a venit sa ma ia. Dupa petrecere eram atat de obosita, incat am vrut sa stau in pat toata ziua! :D
A fost minunat la petrecere!

Comments