Skip to main content

Dupa varsatul de vant...

Dupa trei saptamani de varsat de vant si de stat in casa, a urmat o serie de “mici aventuri” cu familia si cu prietenii... :)
Prima mea iesire a fost acasa la bunicii lui Cezi. Am sarbatorit ziua Cezarei! :)



A fost si Lori acolo. Am vorbit cu Cezi si Lori despre diverse lucruri, iar Miri s-a jucat cu poneii ei la “fantana dorintelor”. :)



Am petrecut de minune cu Cezi! Mi-a prins bine sa iau o gura de aer dupa atatea saptamani de stat in casa... :)
La o saptamana dupa intalnirea cu Cezi, am mers impreuna la Little Texas. Ca de obicei, m-am simtit foarte bine! Mancarea a fost foarte buna! Am jucat cu Cezi badminton (Miri a fost arbitrul).



Am fost de-a dreptul incantata cand am aflat ca in urmatoarea zi aveam sa ma intalnesc din nou cu Cezi! Fiind Noaptea Muzeelor, intrarea in orice muzeu era gratuita, asa ca am profitat de aceasta ocazie si am vizitat mai multe muzee. Era foarte multa lume, dar nu m-a deranjat acest lucru...
Primul muzeu pe care l-am vazut a fost Muzeul Pogor. Mi-am adus aminte cu placere cum mergeam la cursurile de teatru ale Ozanei la Casa Pogor, cand eram mica... Am avut si rolul principal intr-o piesa. La numai sapte ani, fara sa fiu inca la scoala, am avut de invatat foarte multe replici! De asemenea, la Casa Pogor, a avut loc in 2007 premierea concursului Reading Challenge, The Reading Mission.
Mama mi-a spus despre intalnirile membrilor Cenaclului Junimea, intalniri care aveau loc la casa lui Vasile Pogor. Cand era mica, mama mai mergea cu Bunicul la Casa Pogor. Mi-a povestit cum ramanea singura prin muzeu si cum, odata, a cantat chiar la pianul din sufrageria lui Vasile Pogor.



Urmatoarele muzee pe care le-am vizitat au fost Muzeul Petru Poni si Muzeul Mihail Kogalniceanu (unde am vazut holograma scriitorului). Ziceai ca il ai in fata pe adevaratul Mihail Kogalniceanu! :)
O alta seara pe care nu o voi uita este cea petrecuta la “mosia” lui Vlad! :) Si acolo am jucat badminton, montand fileul pentru prima data. La un moment dat, am avut parte de o surpriza neasteptata... O cartita a iesit din pamant in timp ce jucam badminton! Niciodata nu mai vazusem o cartita! Miri s-a speriat. Nici eu n-aveam curaj sa ma apropii de cartita, insa Vlad a reusit sa-i faca o poza! :)



Pe langa aceste aventuri, am mai participat si la niste concursuri... La Palatul Copiilor a avut loc un concurs judetean de creatie literara in limbi straine. Am avut de scris o compunere despre “Fericire” in limba engleza. Am castigat premiul intai! :)



Pe 25 mai a avut loc concursul English on Stage. Impreuna cu colegii mei, am interpretat trei scenete in limba engleza. Eu am avut rolul principal in sceneta “The Princess and the Ring”. Am fost Printesa Flora, o printesa-fotbalista. :) Sceneta in care am jucat a primit punctajul de 9,8/10. De asemenea, eu am primit un premiu special pentru interpretare! :)



Si Andrei, verisorul meu, a participat la English on Stage. Sceneta in care a jucat el a fost scrisa de o colega de-a lui. Mi s-a parut intr-adevar interesanta! :) Dupa ce s-a terminat concursul, am mers acasa la Andrei unde ne-am jucat impreuna. Cel mai tare a fost atunci cand ne-am jucat pe Minecraft! Am construit o lume pentru Miri: Miritopia! :D I-am construit o casa plina de pisici! Pana la urma, insa, Miritopia a ajuns sa fie o lume plina de zombi si diversi alti monstri... :)) Sa nu uitam si de vulcanul care a ars toata padurea din jur! Miri n-a fost incantata ca i-am distrus lumea, insa eu si cu Andrei ne-am distrat pe cinste! :))
In timp ce am avut varsat de vant, am avut parte de o mare bucurie! Am fost publicata in Dilematix, suplimentul pentru copii editat de Dilema Veche, cu povestea “Cearta dintre Fat Frumos si Greg Heffley”. :)



Vacanta de vara a inceput! Am terminat clasa a sasea cu premiul intai! :) Am primit cartea “Amintiri din copilarie” cu benzi desenate. Sunt asa de bucuroasa ca a trecut inca un an scolar! O sa-mi fie dor de Domnul Diriginte si de colegi...



Sper ca vacanta de vara sa fie cat mai lunga! :)



Comments